مقایسه علف زن هوندا با کا ان سی

مقایسه علف زن هوندا با کا ان سی


علف زن ها یکی از مهم ترین ابزار آلات در باغبانی و کارهای کشاورزی می باشند !

مقایسه علف زن هوندا با کا ان سی

ابزار های گوناگونی از جمله علف زن در باغبانی و کشاورزی استفاده می شوند ؛ ابزار هایی که همراه با سرعت بیشتر، اتلاف زمان کمتر و صرف انرژی کمتر عملیات باغبانی و کشاورزی را انجام می دهند.

در باغبانی، به خصوص در تزئینات حیاط وجود داشتن چمن یکی از نکات مثبت آن فضا می باشد ؛ در فضا های باز و سرسبز، می توانید زمین های بزرگ و کوچکی را ببینید که تو سط چمن ها پوشیده و حتی تزئین شده اند.

این فضاها به علت رشد چمن نیاز دارد که به صورت مداوم و دائم اصلاح شود ؛ علاوه بر موارد ذکر شده ؛ در مزارع و زمین های کشاورزی به طور نا خواسته گیاه هایی مانند علف های هرز می روید ؛ علف زن یا علف تراش دستگاهی است که با استفاده از آن می توان از شر این علف ها به راحتی خلاص شد.

از بین بردن علف های هرز از جمله وظایفی است که باغداران وکشاورزان در هر فصل دارند که این دستگاه سرعت بیشتری به روند کارهای آن ها می دهد.

در بازار انواع مختلفی از علف زن ها وجود دارد که تنوع آن ها بسیار بالا است ؛ بنا بر این هر کس که قصد خرید داشته باشد و اطلاعات زیادی در این زمینه نداشته باشد صد در صد به مشکل خواهد خورد!!

به همین علت ما قصد داریم در این مقاله از بین برند های علف تراش , دو برند شناخته شده و مطرح بازار که محبوبیت بیشتری بین خریداران دارند را با هم مقایسه کنیم !

در این مقاله ما سعی می کنیم به زبان ساده نقاط ضعف و نقاط قوت برند کا ان سی و هوندا را مطرح کنیم تا به شما در خریداری علف زن مورد نظر خود کمک کنیم.

معرفی علف زن هوندا و کا ان سی

معرفی علف زن کا ان سی :

علف زن کا ان سی یکی از مطرح شده ترین و قدیمی ترین مارک یا برند تولید کننده انواع ابزار آلات یا تجهیزات کشاورزی در کشور کره می باشد!

برای کسانی که می خواهند همراه قیمت مناسب و منطقی از خرید یک دستگاه خوب و مطمئن در بازار بر خوردار باشند ؛ علف تراش کا ان سی انتخاب مناسبی می باشد .

قیمت علف زن کا ان سی به دلیل کیفیت بالا در یک فضای رقابتی بین دیگر برند های با کیفیت بازار به سر می برد .

علف زن KNC  علاوه بر خوش دستی، استعداد خوبی در کسب رضایت مشتریان خود دارد.

برند کا ان سی سعی داشته است با طراحی و تولید انواع علفزن تراش پشتی و علف زن دوشی در قدرت های متنوع جایگاه خود را در بازار کسب کند .

از ویژگی های محبوب علف تراش KNC، طراحی تیغه های این برند است. جنس به کار رفته در تیغه های علف تراش کا ان سی از فولاد آلیاژ شده قدرتمندی بهره مند شده است. این علف زن در عین سبک بودن ، کم مصرف و روان در هنگام مصرف می باشد.

علف تراش پشتی KNC محبوبیت بیش تری نسبت به مدل دوشی آن دارد.

این نوع علف تراش ها در دو سری 40 سی سی و 52 سی سی ارائه می شود که با نام KBC-40EU و KBC-52EU عرضه می شوند.

معرفی علف زن هوندا :

علف زن هوندا از یک برند با سابقه ژاپنی نشاءت می گیرد

امروزه برند هوندا یک شرکت بزرگ خوشه ای می باشد چون که شرکت های متعددی در اقصی نقاط جهان تاسیس کرده است.

علفزن هوندا محصول کارخانجات بزرگ این شرکت موجود در چین می باشد که تحت لیسانس برند هوندا تولید می شوند. به هر حال برند هوندا قدری بزرگ است که به راحتی بتواند محصول خود را بین چند برند برتر تولید کننده علف تراش قرار دهد.

علف تراش های هوندا در انواع مدل های علف زن دوشی و علف زن پشتی همراه با طراحی بسیار خوب در بازار موجود هستند. موتور های بنزینی ای که تولید خود شرکت و اصل می باشند، از قدرت بالایی برخوردار هستند و در عین مصرف سوخت پایین بی سر و صدا هستند .

دستگاه علف تراش برند هوندا دارای سبک امروزی می باشد که سعی دارد بهترین خدمات را برای مشتریان خود فراهم کند .

این برند می تواند حس اعتماد به نفسی برای شما و فعالیت شما ایجاد کند که به روند کار ها سرعت خوبی ببخشد !!

این علف تراش دارای موتور چهار زمانه با حجم موتور 40 سی سی و دور موتور 10 هزار دور بر دقیقه یکی از بهترین ابزار های لازم در زمینه کوتاه نمودن علف های هرز و کوتاه و مرتب نمودن علف های موجود در فضاهای سبز می باشد

به شرط آنکه قبل از هر نوع انتخابی برای بهترین علف زن، نوع علف زن را با توجه به نیاز هایی که دارید انتخاب کرده باشید. علف تراش هوندا را با مشاوره رایگان از ما بخرید !

"<yoastmark

مقایسه علف زن کا ان سی و هوندا :

علف زن هوندا و علف زن کا ان سی دارای ویژگی ها و مشخصات مخصوص خود هستند که گفتن تمامی آن ها مربوط به این مقاله نیست و هر کدام در دسته بندی برندی های مربوطه ذکر شده است.

به همین علت ویژگی های مهم متفاوت در دو برند را نام می بریم و به مقایسه آن ها می پردازیم.

در این مقایسه ویژگی های بارز این علف تراش ها را نام می بریم تا شما تصمیم گیری راحت تری داشته باشید !

نیاز به ذکر است که هر کدام از این ویژگی ها مربوط به کار خاصی می باشد و دلیل بر ضعیف بودن هر کدام از این برند ها نیست !

با توجه به این موضوع که امروزه دستگاه علف زن را در مدل ها و برند های مختلفی تولید و طراحی می شود؛ خرید این نوع از دستگاه ها نیاز به اطلاعات دقیق در خصوص هر یک از این مدل ها دارد .

و البته نیازمند شناخت دقیق و درست آن ها در قیاس با مدل ها و برندهای دیگر دارد تا با مقایسه هایی که میان هر یک از مدل ها و برندهای مختلف صورت می گیرد؛ بتوان در نهایت به مدل و برند مورد نیاز خود دست یافت.

 

  • موتور علف تراش هوندا چهار زمانه هوا خشک می باشد و موتور علف تراش KNC به صورت دو زمانه هوا خشک است.
  • دور موتور هوندا، 10000 دور بر دقیقه و کا ان سی ، 7000 دور بر دقیقه می باشد.
  • موتور علف زن KNC مخلوطی از روغن و بنزین است . در حالی که در علف تراش هوندا به هیچ عنوان از روغن و ترکیب آن با بنزین در منبع سوخت آن استفاده نشده است و همین ویژگی به اندازه قابل توجهی سبب می شود تا هیچ درد سری در عملکرد و کار کرد موتور دستگاه شما ایجاد نشود.
  • قدرت دستگاه علف تراش : هر چند که به طور کلی قدرت هر یک از برندهای یاد شده در مقایسه با هم ردیف های خود خیلی بالا است؛ ولی با توجه به موتور چهار زمانه ای که در برند هوندا برای این دستگاه کار گذاشته شده است ؛ قدرت علف تراش هوندا از دیگر دستگاه ها به مراتب بالا تر می رود.
  • قیمت علف تراش KNC نسبت به علف تراش هوندا کم تر می باشد. ولی به طور کلی کیفیت و قیمت این برند تولیدی دستگاه های علف زن ها چندان اختلافی با علف زن هوندا ندارد.

با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار دادیم متوجه می شویم که علف زن کا ان سی و هوندا تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند.

و هر یک از این برند هارا می توان از بهترین های طراحی و تولید علف تراش دانست .

پس می توانید هر کدام از این برند ها را که در نظر دارید , خرید کنید !

البته قابل ذکر است که موتور چهار زمانه نسبت به موتور دو زمانه قدرت و کیفیت بسیار بالاتری دارد و این موضوع را باید مد نظر گرفت.

اما باید توجه داشت که این قدرت بالاتر برای انجام کار بیشتر و وسیع تری طراحی شده است و در باغ ها و زمین های کشاورزی کوچک تر کارایی آنچنانی ندارد و خرید آن کار بیهوده ای می باشد !

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا خرید راحت تر و مفید تر بدون درد سری در کمال آرامش داشته باشید.


سخن پایانی

امیدواریم با انتشار این مقاله کمک کوچکی در این زمینه به شما کرده باشیم ! ؛ فروشگاه اینترنتی روبین ماشین یکی از فروشگاه های برتر در زمینه فروش و تعمیر ابزارآلات کشاورزی و باغبانی، شما را به بازدید و خرید از این فروشگاه دعوت می کند.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.